Tête de Rivière

En tidig morgon i februari så tog vi en bus och bagav oss på tävling.
För er som känner mig väl vet att jag inte tävlar, och detta var inte ett undantag.
Men jag vär där för att kolla och heja på alla, Octavie, och det andra duktiga, och alla småbarn som jag ror med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Ursäkta för hundra bilder på människor ni inte känner. Men tänkte att ni ville se lite av mitt sociala liv med alla 15 åringar.
Hur som, även om dagen var lång så var det en lyckad dag!
 
-
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

De ser så stora ut alla 15åringar :-)
Kan du ta med en sån där cool roddbåt hem? Vill ha!

Svar: Bah visst, kostar bara typ mer än vad mitt mattehuvud kan räkna. ;)
delacarte.blogg.se

2013-03-10 @ 18:19:08
Postat av: julismuris

Puss!

2013-03-12 @ 11:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0