Noël

Lite i efterskott, men här är bilder från min jul, spenderad hemma i Angers och i Paris.
 
Som sagt så blev min mobil stulen i Paris, så alla bilder i detta inlägget tillhör min värdmamma och min värdbrors flickvän Sophie.
 
 
 
Octavie, Matthieu et Sophie
 
Clotilde
 
 
 
Vår väldigt underhållande jullek, lyckas med at få ut en kork ur en flaska. På den otydliga bilden, min värdpappa som försöker. Slutligen har ingen lyckats, och korken är kvar i flaskan.
 
Dagen efter åkte vi till Paris
 
Jag och min värdefamilj
 
 
 
Jag och min älskling (min iPhone)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Under dessa två nätter och tre dagar så bodde vi hos min värdmammas bror, Eric. Han har en lägenhet på Rue de Varenne, om ni googlar det så fatar ni klassen. 
 
Paris var lika fint som jag hade tänkt mig, kan inte säga så mycket mer, ni måste åka dit själva.
 
Hur som så var julen väldigt lyckad, annorlunda, men lyckad. 
 
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att titta på dina bilder.
Hoppas att du har det bra.
Jag längtar till den dag vi ses igen.

2013-02-19 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0