Parler

Jag gick upp extra tidigt idag för att kunna blogga. Nä, men om man somnar halv 10 av utmatning så vaknar man ganska tidigt med. Så lägger upp bilder från Nantes, dock inte mina bilder. 
 
Stålt med kladdkakan
 
 
Efterättsbuffen. 
 
Söta Amerikanare
 
Gruppsamtal i värmen
 
Min grupp, med Laetitia!
 
Alla ungdomar, en dela föräldrar syskon och YFU volontärerna. 
 
Igår träffade jag Cécile. Hon är min personne relais här. Det innebär att det är henne jag ska prata med om jag har några problem eller undrar nått jag inte kan ta med min familj, skolan ect. Vi pratade faktist ganska mycket. På franska! Det gick bra. Var faktist första gången jag hade ett riktigt samtal problemlöst på franska. Vi pratade säkert en halvtimme. Hon har typ sex barn, som alla typ har varit utbytesstudenter med yfu, och är så härlig! 
 
Men nu ska jag cykla till skolan! 
 
-

Kommentarer
Postat av: julismuris

puss!!!

2012-09-20 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0