Bonne Journée

 
Idag var välkommen tillbaka/välkommen festen för mig och Octavie. 
 
Glada svenskar!
Octavie och Anaëlle
 
Flora
 
Blev nerslängd i poolen som en liten välkomst present, underbart!!
 
Pierre
 
Alice och Hugo
 
Marine
 
Glad efter nya kläder och mat. Jag och Ebba
 
Garance och Montaine
 
Den obligatoriska efterättsbilden. Yummy!
 
Det var en underbar dag (även om jag blev nerslängde i poolen med mina väl valda kläder). Mycket människor- släkt och vänner, mat, skratt och bra minnen.
 
-
 

Kommentarer
Postat av: Pappa Martin

Mon dieu! Tout le monde est si beau. (Google Translate)

Svar: Mon père!! tu me manques!
delacarte.blogg.se

2012-09-24 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0