Fatigué

Jag vill egentligen mest på hela jorden sova, men nej. 
 
I fredags var vi hamma hos Matthieu och Sofie (hans tjej) med morföräldrarna. VI åt och prata massa. I början när jag kom hit var jag inte så jättepep på sådana kvällar. Ganska tråkigt när du inte fattar och inte kan prata. Men nu har jag börjat uppskatta det, vilket antagligen betyder att jag har utveklat min franska bra. Vi var hemma runt tolv så blev inte så mycket sömn den natten eftersom ja gskulle upp 06:30 för mitt ekonomiprov.
 
SOM JAG SKREV EN SIDA PÅ. Jag är så sjukt stolt att jag skrev en sida på franska om ekonomikriser. Herregud vilket underbarn jag är. Antagligen är det dock helt fel och alla andra skrev cirka 8 sidor. Men skit samma, jag är sjukt nöjd. 
 
På rodden var det kaos. Vattnet har stigit så promenadstråket längst floden är borta. Vattnet är brunt, jätteströmt och det flyter runt massa äckliga saker i vattnet. Så äckligt. Alla var sura och skrek på varandra. Men alla gånger kan ju inte vara bra, så är livet.
 
Efter åkte jag hem, duscha och packa min väska på typ 15 min. Efter åkte jag till Maud för att fixa mig, äta och förfesta med tjejerna innan vi skulle till konserten. Vi åt, drack, skratta, skratta mer, prata, berätta om massa saker, skratta lite mer. Kan ju bara säga att ju senare det blev dessto bättre blev min franska. Sen gick vi i ösregnet 30 min, eller mer, till konserten. Det var blött och kallt och alla hände inte med jättebra. Men tillslut kom vi iallafall fram och in i värmen. Det hände massa saker resten av kvällen. Typ alla som jag känner var där och jag var typ med alla hela tidenkändes det som. Vi dansa, trängdes under markiserna utanför för luftpause, dansa mer, kysstes, skratta åt allt konstigt som hände, tog hand om människor som inte kunde ta hand om sig själva och så mycket mer. Men allt känndes så bra. När klockan var efter 03 och lokalen hade nått sin maxgräns av äcklighet så åkte vi hem, eller Marines föräldrar körde oss hem i ösregnet. Somna inte fören efter 04 så har inte fått så mycket sömn idag häller. Men så värt
 
Idag regnar det inte föresten!
 
-

Kommentarer
Postat av: Julismuris

❤👍🎉💃💜

2012-10-22 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0