Choses que j'ai faites

Kanske dax att skriva. Har gjort så mycket annat att jag inte haft tid. Typ...:
☮Kollat på the Hangover part 2 och äta chips.
☮Tappat bort mig på vägen hem efter ett misslyckat uppdrag med Garance.
☮Plugat till mitt economiprov.
 
☮Krypit runt på borden i bildsalen och tat kort till mitt oseriösa bildprojekt. 
☮Insett att det inte fanns maskiner för 100 år sedan.
☮Cyklat till skolan i det ständiga regnet ☂
☮Haft lite egentid och shoppat själv efter skolan på onsdagen.
☮Fått tillbaka mitt tomma papper där jag skulle skrivit mitt historiaprov. Men tror det eller ej, historialäraren sa inget, och jag lever!!
 
☮Målat massa kartor 
 
☮Promenerat massa på mina ställen
☮Sett på Grease, på franska dock, men sångerna 
var på engelska. Jag var så lycklig!!
☮Frysig så jag trott att jag skulle dö, jag är seriös rädd för kyla. Det är hemskt
☮Förbettrat min franksa.
☮Blivit intervjuad med Octavie, min mamma och Ebba för en tidningn om hur det är att vara utbytesstudent.
 
☮Njutit av en ynka dag i solen.
☮Rott i ösregn.
☮Hostat sönder min hals.
 
Jag ska försöka skriva mer, för tråkigt när jag bara raddar upp allt jag har gjort. Jag kommer inte ens ihåg allt jag gör lixom. Händer så mycket hela tiden.
 
-

Kommentarer
Postat av: Julismuris

❤💚💜💛💙💘❤

2012-10-20 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0